سخن روز /
توانمند سازی و ارائه خدمات بهینه به اعضا و بررسی موانع و مسائل شرکت تعاونی روستایی آببر شهرستان طارم در استان زنجان بررسی شد
1403/02/01
بازدید میدانی کمیته بازرگانی و خدمات فنی تعاون روستایی زنجان از اقدامات عملی شرکت تعاونی روستایی آببر در راستای تقویت فعالیت های بازرگانی و خدمات فنی و کشاورزی با هدف ارائه بهتر خدمات به اعضای شرکت و بررسی موانع و مشکلات شرکت تعاونی روستایی آببر در شهرستان طارم انجام شد.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی زنجان، اولین جلسه توانمندسازی شرکتهای تعاونی تولید روستایی استان زنجان با حضور قربانی معاون فنی و بازرگانی ، مولوی مسئول حراست، جوادی مسئول خدمات فنی تعاون روستایی استان، محمدی مسئول اداره تعاون روستایی شهرستان طارم ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل محترم شرکت تعاونی روستایی آب بر روز سه شنبه مورخ 28 / 1 / 1403 در دفتر کار شرکت برگزار گردید.
دراین جلسه پس از بحث و تبادل نظر، بر اهمیت و ضرورت توانمند سازی شرکت تعاونی جهت ارائه خدمات بهینه به اعضا و نیز بررسی موانع و مسائل موجود و ارائه راهکارهای عملی تاکید شد . در ادامه جلسه مقرر شد اقدامات عملی در راستای تقویت حوزه بازرگانی و خدمات فنی و کشاورزی صورت پذیرد. در ادامه از انبار سازمان نیز بازدید به عمل آمد .
 
تعداد مشاهده خبر21 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal